De centrale aanmeldweek is al geweest. Wil je toch nog naar onze school? Dan kun je je nu nog aanmelden via de groene knop op deze pagina.
Wat heb je nodig?
- Je eigen Burgerservicenummer (BSN) en niet die van je ouder/verzorger.
- Een verklaring als je dyslexie of dyscalculie hebt.
Hulp nodig?
Lukt aanmelden niet of heb je vragen? Neem contact op met onze school. We helpen je graag!